Bohoo: n uusi näyttelytila ja sen värikäs maailmankaikkeus
Tervetuloa värikkäiden maailmankaikkeuden sisälle, joka Boohoos uusi näyttelytila Pariisissa.
Tyyli on sekoitus naispuolisen ja teollisuuden välillä pehmeällä veluurilla, joka antaa näyttelytilolle modernin ilmeen.
Boohoos -näyttelytila on suuri, ja siinä on monia hauskoja ja omituisia yksityiskohtia, jotka ilmaisevat moderneja vaatekappaleita. He sekoittuvat ja leikkivät värin ja materiaalien kanssa, mikä antaa leikkisän ilmeen, joka kutsuu sinut maailmankaikkeutensa sisälle. Tule sisään ja katso uusi näyttelytila.
Collection alue
Vaatteet saavat kaiken huomion teollisuuden yksityiskohdilla toisin kuin moderneja ja värikkäitä vaatteita. Huomattavat teollisuuden yksityiskohdat ovat Rackbuddy -vesiputkien pitkät puupöydät ja vaatteiset telineet.
Oleskelutila
Lounge on täynnä pastellivärisiä huonekaluja veluurina ja metallina, ja sitä täydennetään kauniisti messinki -yksityiskohdilla. Lounge -alue kutsuu vierailijoille viihtyisän ilmapiirin sisällä.
Kokoushuone
Kokoushuone on kauniisti virtaviivainen lounge -alueella, jossa samaa värivalikoimaa käytetään johdonmukaiseen ilmeeseen näyttelytilojen sisätiloissa. Kasvit luovat vilkkaan ilmapiirin ja täydentää huonekaluja. Konferenssitilojen värit on rakennettu kukkakuvioisen julisteen ympärille, jossa on Boohoos -logo. Keltaiset tuolit luovat synergin huoneeseen.
Värikkäitä yksityiskohtia
Showroom on omituisten ja värikkäiden yksityiskohtien tutustuminen, joka luo sadun ja naisellinen maailmankaikkeus. Yksityiskohdat ovat sekoitus moderneja ja vintage -sisustuksia, jotka luovat kauniin kontrastin. Kasvit tuovat elämän vaatteisiin ja luo trooppisen tunteen huoneeseen.
Toimisto
Showrooms -toimisto pidetään kevyesti ja avoinna, mikä antaa puhtaan työympäristön. Seinillä oleva kuva antaa huoneelle persoonallisuutta.
Projektitiedot
Arkkitehtuuri- ja vähittäiskauppaprojekti Boohoo: lle, tunnettujen vaatteiden ja asusteiden englannin brändille. Kirje oli luoda "Instagrammable" näyttelytila tukkuasiakkaille ja vaikuttajille. He halusivat olla ystävällinen, värikäs ja viihtyisä tunnelma jakaakseen henkilöllisyytensä ja arvonsa ympäristönsä kautta. Se on ensimmäinen pariisilaisen näyttelytila, joka on luotu tuotemerkille, joten olimme niin iloisia siitä, että olemme siihen valittu. Meredith oli heille arkkitehti ja projektipäällikkö, ja lopullinen renderointi oli heidän imagoaan.
Miksi Boohoo päätti työskennellä Rackbuddyn kanssa?
Meredith löysi tuotemerkin Boohoo -pääkonttorin kautta ja tunsi rakastuneen konseptiin ja tuotteen suunnitteluun. Hän löysi näyttelytilan teollisuuspuolen, joka sopi täydellisesti Rackbuddy -tyyliin. Vaatemateriaalin väliset vastakohdat: Kankaiden ja raaka -aineiden välinen vastakkainasettelu. Hän rakasti sitä!
Faktoja uudesta näyttelytilasta
Paikka: 2 Arrondissement, Rue Bachaumont, Pariisi
Suunnitteluyritys: MYHOMEDESIGN
Projektipäällikkö: Meredith
Jos haluat meidän auttavan sinua vaatetelineissä tai muussa näyttelytilassa tai myymälässä, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@rackbuddy.com, autamme aina mielellämme.
Jos tarvitset inspiraatiota, katso mitä olemme tehneet muille: Holmqvist Agency tai Vastaanotto cocktailbaari.